Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 4 de abril de 2017

SOVENCIONAOS



     Voi contavos un cuentu del que m’alcordé al rodio de lu que camentaba Lluis Fernández hai unos díes:

“Ye lo que tenemos los asturianistes, que tamos tol día ocupaos pensando en como imponer l’asturianu al restu de la sociedá… Como vivimos sovencionaos y tamos tol día folgando, nun tenemos nada meyor que facer”.


     Asocediera equí en Madrid nuna xuntanza d’asturianos de yá hai unos años. Foi’l casu qu’uno mui repolludu que finaba d’aportar de Xixón camentó a otru: Los del asturianu siempres andáis garrando sovenciones de los muérganos oficiales y sois toos d’esquierdes como los antitaurinos, que dempués se farten de cachopu. L’otru infeliz–y retrucó: Yo, na mio vida gané nada col asturianu; magar que lleve mediu sieglu andechando nesa xera, gastando tiempu y dineru de mio en escribir ya asoleyar lo qu’escribo, sobre too una poesía que tien una cierta calidá. Si yo soi antitaurín nun ye por fadiar a naide, ye porque se m’abulta que debíen desaniciar toa triba de maltratu animal y por culpa d’ello soi vexetarianu de tola vida. Arriendes, nun soi de manzorga nin de dereches y nin siquiera, fíu de puta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario