Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 7 de junio de 2017

¡Intentáilu!


    Non, nun ye verdá lu que diz esti cartelu. La mala xestión y la peor supervisión emburrien a un rápidu desenllaz a escondidielles de los amos del bancu, los aicionistes. De sópitu, la comisión reutora del FROB anuncia un eufemismu: “resolución”. D’igual miente, el Bancu Central Européu asoleya otru más ruin: “inviabilidá”. De resultes, mengüen el capital social a “0” euros cola amortización, por imperativu llegal, de toles aiciones en circulación. Al tiempu, alcuerden una ampliación de capital de 684 millones d’euros n’aiciones de 1 euru. Darréu, van tresmitir toos esos títulos a Bancu de Santander. Mentanto, los aicionistes queden ensin un céntimu. Si daquién cree que podría puxar con 1 o con 20 euros por esa entidá, que lu intente.

    Polo qu’a min respeuta, trabayé una montonera d’años nesi bancu y gran parte de los mios aforros me los van pañar. Dalgunu podrá reburdiar lo que seya, pero muncha xente cavilga que’l dineru onde meyor ta ye na propia empresa. En resultancia, güei ye un mal día pa min y nun sé nin como saqué xeitu pa espublizar esti comentariu col envís de que nun me refuguéis por ser un poeta más probe entuvía.

No hay comentarios:

Publicar un comentario