Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 9 de junio de 2017

La Llei de Murphy

     
     Estimando ensembre a toos el vuesu sofitu, quiero confesavos qu'enxamás pensé que diba finar intoxicáu por culpa de papar mal a gustu activos tóxicos. Sicasí, yá me gustaría a min vivir en dalgún activu tóxicu de los que voi sovencionar al Bancu de Santander. D’otra miente, nun me prestaría facelu nos otros munchos qu'ocuparon de baldre ya ensin  nenguna triba de rempuesta xurídica y qu’a lo cabero tamién vamos a pagar nós. Amestar, qu'esta mañana, de la que caleyaba pa esfrecer el maxín, cavilgué en si nun tará yá institucionalizáu’l furtu nesti país y yo nun soi más qu'una presa afayadiza. Foi'l casu que nun debía andar mui escamináu, cuando Murphy –qu'asina llamábase'l perru de manzorga– taragañóme un mordigañu na pantorría drecha al pasar pela so vera. Nun podía ser d'otru mou, los perros tienen un olfatu bien refináu y la famosa Llei de Murphy espeta que "si daqué pue salir mal, va salir mal". Dempués m'entrugaron que si diba a denunciar al can y retruqué que non, que nun diba a facer recayer el pesu de les mios miseries sobro un probe animal, talamente como faen nes places de toros col inocente herbívoru. Arriendes, si pa la qu'entra me reencarno, voi gastar en vicios tolos aforros como fai la mayoría la xente pa nun carecer más a sangrinos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario