Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 2 de agosto de 2017

Nunca fui peritu en llunes


Nunca fui peritu en llunes,
nun me llicenciara en soles,
nun me graduara en dunes,
nin fui tituláu en foles.

Escribo lu que me peta,
voi refugando’l diploma;
los deleres, d’escoyeta,
nun m’adoma quien adoma.

Valoro, taso o perito
aquello que se m'ocurre,
por eso’l citar evito,
por eso aneciar m’aburre.

Xamás sigo direutrices,
nengún me calla la boca,
soi feliz ente infelices,
lu qu’a min procuru toca.

Nun m’abluca l'afamáu,
nin, padrín; nin, presidente,
nun arramplo lu ganáu,
nin gano nada a la xente.

Cuando viro per avante,
nun ye por culpa del vientu,
ye qu’atopo a un repunante
o, si acaso, a un esperpentu.

Nun xuego a xuegu floral,
pos xuego a manga escolada,
qu’a naide-y paeza mal:
los ases, d’estrapallada.

Soi poeta muertu fame,
nun saco nin pa la cama,
teo la musa al algame,
faime fumu, afarta fama.

No hay comentarios:

Publicar un comentario