Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

jueves, 30 de noviembre de 2017

A mou de Martín Fierru…


Fino d’abrir la mio muria y m’alcuentro con una solicitú d’amistá na qu’ufierten centros de difuntu. Entamara la mañana fría y macabra, mesmamente como la nueche, yá que de la que me fui pal trubiecu acabara d’escuclar un capítulu d’Histories de la Cripta. 

<<Nun me vengan, –retruqué–,
con retafila difuntos:
qu’esos son otros asuntos;
vei si me sois a prindar,
que nun me voi a entregar,
magar vengáis toos xuntos>>.

Yá nun aguardaron más,
se m’echaron a montón;
como a perru cimarrón
m’arrodiaron ente tantos
que m’encamenté a los santos,
empuñando’l mio rozón.

Y ansí los fui despachando,
según diben averando.
Yera tal la rozadura
que–yos saqué l’asadura,
finando’l benditu mes,
a un tiempu de San Andrés.

Si a dalgunu más–y peta
colar a ver la so güela,
–y espero nesta tayuela
pa satisfacer so meta.
Nun penséis que busco guerra,
ye un cuentu de Pindesierra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario