Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 9 de abril de 2018

SOLEDAES


Pente soledaes voi,
pente soledaes vengo,
pente soledaes toi,
bien de soledaes tengo.

Nun sé qué tien el llugar
onde viví, pol que muerro,
onde me quixi afayar,
onde nos mios suaños cuerro.

Nun sé si tando a mio vera
vas sentir mio pensamientu,
de la qu’esguilo na llera,
mientres esnalo col vientu.

Entiendo lo que me basta,
namái entá nun entiendo
como la vida se gasta,
como nos vamos morriendo.

De les coses que me rinden,
deféndome guapamente;
coles que munchos prescinden,
vivo amodo nel presente.

Nun canto por soleares,
si canto al altu la lleva,
nun soi a que llueva a mares,
si soi a algamar que llueva.

Tampoco cantara misa,
como la cantara Lope,
magar que m’entra la risa
al pasar por Veigaipope.

Vivo solu y Soledá
la mio soledá engarama,
que siempres conmigo ta
y dormi na mesma cama.

Mentanto encoplo, otru berra
en cualquier llugar llonxanu,
el mio alcuñu: Pindesierra,
dafechamente asturianu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario